söndag 29 augusti 2010

Någon har städat och målat!!

Jisses! Någon har skurat " skit" och målat om i min lägenhet!!! Snyggt! Vem kan det vara tro? Hmm, M gnällde över mig häromdagen, jag hörde det allt. Hrmpf, hon sa att jag äter som en häst....???!!! Skitar ner som en liten gris, och "bara" går omkring och "är". Jaha, so what??? Är man drottning av Lövås så är man, jag lever som det anstår en Lady av rang!! Hon är liksom min betjänt den där M, klart att hon ska städa och fixa och köpa en massa god mat åt mig.... och en massa fjäsk vill jag ha!!! Glöm förallt i världen inte mina sockerbitar!!! För övrigt så har det varit full rulle på alla hästar i det fina väder som varit i helgen. Det är roligt att se så många glada barn!! Väldans vad mörkt det blivit, bäst jag går och lägger mig, i min rena fina box!! Godnatt.

Inga kommentarer: