torsdag 12 augusti 2010

Hej igen, vilken dag det har varit! Hur mycket folk som helst som har ridit. Till och med jag fick följa med på en tur, Henk, Malin och alla barn var här och red. Det måste finnas justa ridanlag i den familjen, alla rider så det visslar om det trots att en del av dem inte suttit på en hästrygg tidigare! Jag är impreg.........fl´åt imponerad! Här har varit lite internationellt idag, Hollänska, Franska, Engelska och Svengelska i en salig blandning, coolt tycker jag, men ibland förstod jag inte riktigt vad Henk snackade om men vi hittade ett juste sätt att kommunicera på ändå tycker jag. Hmmm........ jag kanske ska anmäla mig till en språkkurs. Vi fyrbenta har iallafall fått bekänna färg idag, sista turen försökte Julle förgäves knata in i hagen istället för ridbanan men Linn fick honom på andra tankar och sedan gick det galant! Emma och Lisen kom och hjälpte M idag, Jacob också förresten, det är allt tur för M att hon har så duktiga hjälpredor, hoppas att hon förstår att hon ska tacka dem ordentligt! Johanna har oxå varit här, himla kul att se henne igen, hon började rida här när hon var liten, nu har hon

Inga kommentarer: