måndag 9 augusti 2010

Jag fick inte vara med!!!

Hej igen. Nu är jag på hugget, bloggar två dagar i rad! Idag har här varit några nya ansikten som jag inte sett förut, en liten tjej och en kille. Vad kul att det är lite fler grabbar som vågar sig upp på hästryggen och tycker det är roligt att rida! Kajsa var också här och red Tippen. Sedan var det en människa till som var här, hon hade block, penna och kamera med sig. Hmmmm, jag undrar vad det ska bli?? Whitney sa att hon, Julle Gido och Murphy hade blivit fotade, och M??? Hallå där,
hon är ju inte fotogenique för fem öre!!!! Den där M alltså. Vilket slöseri på bilder! Varför fick inte JAG vara med?? Nu känner jag mig så där disku, disko, diskriminerad igen! Fast jag har ju förstås varit med flera gånger förr, det kanske är någon annans tur att visa sin mule för allmän beskådan, men jag är ju vackrast iallafall! Tack för mig.

Inga kommentarer: