måndag 16 augusti 2010

Nu vill jag ha pedikyr!

Godkväll. Idag var det min tur igen! Har varit ute på en skön promenad med Julle, Whitney och Murphy med ryttare. Det var sån´t´där Holländskt snack igen men nu börjar jag bli van, så lyhörd som jag är........hm, eller var det lomhörd? Skit samma, jag fattar det som behövs iallafall så det så! Det var bara det här med skorna, ja, mina alltså. De börjar liksom bli för små, eller oxå är det mina naglar som börjar bli för långa, snygg om fötterna är jag inte heller. Jag kan inte ha det så här, nu får M allt skärpa till sig igen och ge mig lite pedikyr, det är minsann på tiden! Jag ska säga till henne imorgon. Lite höstlikt väder har det varit idag, inte mig emot för då slipper jag de jädrans flugorna som surrar runt hela fejset! Hoppas jag får komma ut på tur i morgon igen, men det får gärna gå lite fortare!!! Morsning.

Inga kommentarer: