lördag 14 augusti 2010

En vals i natten!

Åååh vad skönt! Äntligen fick vi komma till Biggan och Rogers hage igen, där är såååå fint! Skulle nästan kunna tänka mig den eviga vilan där! Ängarna så gröna och sköna så att det nästan gör ont i ögonen. Gräset så saftigt att snålvattnet rinner bara man tänker på det. Så var det detta med musiken, musiken mina damer och herrar, den går inte av för hackor!!!! Det är skivor till kaffet på fm, lite dansmusik på em, och hello music lovers heeeela natten! Ingen såndäringa råckänråll där inte och inte någon rap eller vad det kallas. Hmmmm........ rap, nä det är väl det M håller på med, hon rapar änna som ett helt gäng skogshuggare. Hon får skärpa till sig, tänk om hon skrämmer slag på ekorrarna, det har hon nog redan gjort för jag har inte sett några på länge! Annars har här varit ganska lugnt idag, Maja och Åsa var ute med Tip och Jim. Emma och Lisen var också här och Angelica och Linn dök upp på eftermiddagen. Jag har iallafall varit ledig. Ps: Roggans musik är nog tänkt att hålla rådjuren borta ifrån de smaskiga trädgårdsodlingarna, men det är joggans mysigt att lyssna på, jag tror jag ska bjuda upp Bolero på en vals!!!

Inga kommentarer: