fredag 20 augusti 2010

Äntligen lite FART !!!!

Yiipeee! Äntligen kom Agneta och tog med mig på en riktig tur! För Agneta är det bara JAG som duger, ha, det är en kvinna med känsla för stil och finess, hon vet när hon hamnar framför en riktig HÄST! M och Whitney fick följa med och jösses vilken fart jag hade idag, det är ingen som behöver tala om för mig när det är dags att galoppera, det sköter jag själv, M bara skakar på huvudet, Wåtta fu......... nej nu höll det på att bli fel, wåtta luck att jag är som jag är!!! Här har varit nya barn som har ridit idag, riktigt duktiga sa M, för att bara ha ridit några gånger, det blir nog riktiga toppryttare! Nej, gott folk, det är ju Fredag idag, ska se om man kan få sig något gott, det luktar flygande Jacog tycker jag...............Hmmmm, Jacob, ja han flög visst häromdagen när han red Whitney, har han landat först nu......... och i M`s kök??????? Bäst att jag går och kollar med en gång!!!!! Morsning.

Inga kommentarer: