måndag 23 augusti 2010

Akrobatik på hög nivå, Whitneynivå!

Godkväll. Jaha, nu vet jag varför det var någon här och fotade för ett tag sedan. M visade mig. Hum, hum, vad ska man säga??? Jag förstår inte varför Bettan inte valde MIG att fotografera!!! Den där intetsägande Whitney, och så M på ryggen!!! Men hur ser människan ut??? Ska man se ut så där när man rider, hade hon inte målat tånaglarna oxå??!!! Det får minsann inte jag, här får man stövla runt med grådaskiga hovar, fnys, säger jag bara!! M säger att hon visst inte red, hon " bara " satt, ..... jaha, det var väl tur att det var den där Whitney då kanske, för hon står ju alltid med handbromsen påslagen, det gör aldrig jag, nä, så det hade nog blivit svårt att fånga mig på bild! Igår skulle ni sett M´s min när jag rullade mig i hagen. Hon såg ut som hon tänkte att: nu ska jag se hur det gamla skrället tar sig upp efter att ha legat på rygg och sprattlat, så vände hon på huvet 2 sekunder och när hon tittade på mig igen så var jag redan uppe!!! Gnägg, gnägg, gnägg, lite snabbare får hon allt vara nästa gång!!!!! Idag var det hoppning på ridbanan, det såg ut som värsta cirkustricket sa M, Jakob har visst akrobatiska talanger har jag hört, det gick visst inte att beskriva säger M, måste ses!!! Kul var det iallafall för hon garvade så det hördes ända ner till hagen!!! Sedan flög de över alla hinder som om de aldrig gjort annat, M var riktigt imponerad!!!

Inga kommentarer: