söndag 24 februari 2013

Vems hov då?

Hej hopp, nu är jag här igen! Jag har inte blivit insläppt på två dagar. M tog semester och pep iväg till nån mysko plats som heter som det står. Hmmm, vems hov då tro??? Huset har varit fullt av grabbar iaf och de har skött om oss såå bra så bra! Ska det vara nödvändigt att åka iväg och ha ledigt???? Det behöver minsann inte jag! Nä, jag tycker att det är som semester hela tiden! Onödigt!!!!!
Ser man på, nästan lika fin utsikt som Jim och jag har varendaste dag!!!
Vad är nu detta? Randiga kusar! Fanns det sådana därborta i Hov?
Men hu då, nu blir jag nästan lite skraj! Vad är detta? Aha, M har visst varit på en utställning i Helsingborg där det visades en massa fina enorma fotografier av vilda djur som lever i Afrika. Vilken tur att jag inte behövde följa med för då hade jag nog blivit lite rädd!

Inga kommentarer: