lördag 16 februari 2013

Jag är allt lite tokig!

Hej. Idag har det varit full fart här! Först så kom Linn och hennes pappa på förmiddagen och red ut på Jim och Julle.
Sedan blev det äntligen min tur att få följa med! Alma och Lova hade med sig sin mamma och hon red på mig. Jag tyckte att det var så roligt så att jag började galoppera och skutta när vi egentligen skulle trava lite lugnt och stilla! M hon undrar om jag är spritt språngande tokig??? Ska du skrämma slag på dina ryttare!? Nej då, jag skulle bara skoja lite! Ska försöka att ta det lite lugnare i fortsättningen! Kanske......
Sedan så fick jag inte följa med mer. M tyckte att det var lugnast att Johanna och Linnea tog Whitney och Julle. Jim och jag fick ledigt resten av dagen. Tjejerna fick jobba på bra idag, mycket trav blev det!
Att träna på att leda hästar till hagen är oxå bra! Ni har blivit riktigt duktiga! Ha en härlig lördagkväll allihop!

Inga kommentarer: