tisdag 28 april 2009

Nyfixad "käft "

Hujedamej vilken resa jag har varit på! M, Emelie och Ellen lurade in mej och Valle i transporten i kväll och åkte iväg med oss. Vi hamnade någonstans där det var massor av hästar och människor. Ganska inressant till att börja med, jag hittade till exempel en stor snäcka med en lika stor snigel i, men den var inte god så jag gav den till Ellen. Men sedan började det hända konstiga saker. Dom , M och c/o lurade in mig i ett slags bås i en lada och sedan var det en, typ, tandläkare som glodde in i munnen på mig, isch! Jag har förvånansvärt bra tänder för min ålder sa han, jaaaaa, vadådå??? Det har jag ju sagt att jag inte alls är så gammal! Det var bara en tand som var ganska lös, så den pillade han ut och det var ganska skönt för den skavde lite otrevligt. Så nu är det bara att gå ut i stallet och tugga på med min nyfixade trut, ja han raspade av några kanter på tänderna oxå så det blir nog väldans bra, skall ut i stallet och äta nu, det blev lite sent, godnatt!

2 kommentarer:

Linn, Josefin F sa...

fel stavat på intressant det ska stå intressant inte inessant

Bolero sa...

tack för upplysningen men det är svårt ibland när hovarna blir för långa!