lördag 18 april 2009

Kickan i vårt minne !

Kickan är död, länge leve Kickan !!! I våra hjärtan finns hon kvar för alltid! Vi kommer att se henne och höra hennes brummande även om hon inte är här fysiskt, det är en sak som är säker! Hon hade varit väldigt nöjd med den plats som L har hittat åt henne att vila på. När alla ryttare som rider den lilla rundan runt ängarna så kan ni tänka på henne lite och vinka lite oxå kanske.... hmmmm, ja det tycker jag faktiskt att man kan! Hon ligger nämligen där och vilar i en fin liten glänta, där skall M plantera ett träd och den som vill kan gå dit och " prata " med henne lite eller vad ni vill. Nu skall vi försöka att få Vilde Valle att fortsätta i Kickans anda säger M, vi får hålla tummarna för att han skall klara detta, det tror jag nog att han kan! Ett hedersuppdrag! Om jag hade varit yngre och lite mindre så hade jag gärna gjort det! Hej så länge!

2 kommentarer:

M L I sa...

Alla saknar vi kickan och hon kommer alltid finnas i våra hjärtan!

Linn, Josefin F sa...

jag saknar henne sååååå
MYCKE det kändes nästan som om hon var min egen lilla gulliga häst