fredag 24 april 2009

På tur med familjen!

Hejsan svejsan! Vilket hääärligt väder det har blivit, jag ligger och solar och rullar runt som värsta unghästen i hagen säger M. Tja, man är så gammal som man känner sig som sagt. Idag har jag
varit ute på en riktig familjetur, mysigt värre, mamma, pappa, barn, funkade bra som tusingen. Barnet var jätteduktigt och hoppade lite med Jim, föräldrarna var väl sådär, men det är bara att träna på så kommer dom sig nog dom oxå! Rom byggdes ju inte på en dag, man måste ha lite tååålamod! Det är ett riktigt otrevligt ord ibland! Men jag har kommit till den åldern att det är inte så bråttom längre, det var annat förr i tiden, då jädrar i havet kunde jag inte vänta på någonting! Det är faktiskt lite skönt ibland att vara lite äldre, allting är liksom lite coolare! Äntligen Fredag, skall kolla lite i köket innan jag går ut igen, det kanske vankas något gott! Morsning. ps, om någon har synpunkter på oordningen på raderna i texten idag så bjuder jag på det!

Inga kommentarer: