tisdag 7 april 2009

Tävlingsdax!

Hej igen! Idag har det varit lugnt och skönt här efter morgonruschen när tävlingsfolket skulle greja och ge sig iväg.Idag var dom på Tjörn och hoppade. Det var Tip-Top, Whitney, Maja, Linn och Beata som hoppade. Alla fick en rosett var med sig hem, det var duktigt! Whitney kunde ha fått två rosetter men det är något med plank som hon inte gillar, hmmm..... mystiskt.
Hade jag fått vara med då hade jag sopat banan med varenda kott.....f´låt pålle, ha, stanna för ett ynkligt plank, nänä inte jag inte! Men jag tror att det satte fart på M iallafall, hon jagade ut två ynglingar som fick skrapa gammal färg av ett par plankor som skall målas i någon hiskelig färg, så nu du Whitney, nu får du nog bekänna färg, och dom som rider på henne oxå misstänker jag!!! Goodbye!

Inga kommentarer: