måndag 20 april 2009

Var rädda om våra hjärtan!!!

Hej, idag är jag lite trött i benen, jag hade mycket att göra igår. Först var jag med Jack ut en sväng, men han gick mest baklänges av någon outgrundlig anledning??? Suck säger jag bara, och hans ryttare var inte sååå glad på honom kan jag säga utan att överdriva! Sedan var jag på en tur med Bolero och då gick det lite mer framåt.Jag har pratat lite med honom om det som hände i Fredags, om bråket med Kickan. Han verkar inte riktigt förstå vad han har ställt till med. Det verkar som om dom båda kommit i bråk på något vis och båda blev nog väldigt arga på varandra. Bolero menar att han trodde att Kickan kunde klara av en fight med honom, hon har minsann varit väldigt stark och tuff förr om åren. Det var heller inte så värst länge som det varade och hon var inte ens svettig. Han tror att hennes hjärta kanske inte var så starkt och att det var därför som hon dog. Han känner sig lite skuldmedveten men det är inte lätt att veta om någon har ett svagt hjärta och så är han ju " bara " en häst. Så tänk på det att hjärtan kan vara ömtåligare än man anar! Förresten så tror jag att Kickan vinkade till oss i hagen idag, det var en stoor ormvråk alldeles över huvudet på oss som flaxade med sina bruna fina vingar, det var nog Kickan som skickat honom tror jag! Hej svejs.

Inga kommentarer: