lördag 11 april 2009

Är det sommar nu ?

Hej,hej, och glad påsk! Idag har det varit en strålande dag , nästan sommar! Då får man passa på att njuta, det har faktiskt vuxit upp lite små gräsfjun som man kan tugga på, gott, gott! Häromdagen så var det oxå väldigt varmt, då låg jag och vilade i solen, Linn blev lite förskräckt, hon trodde kanske att jag hade trillat av pinnen, men jag bara solade mig lite. Igår var Julle, Linn och Louise på dressyr clear round på Tjörn, det måste ha gått bra för dom hade med sig varsin rosett hem! M har grejat med hindren på ridbanan, det ser ganska bra ut. Jack och Tip-Top provade dom nya hindren och, hör och häpna, Jack stannade inte en enda gång!!! Kors i taket, har han tänkt att bli en " riktig" hoppponny??? Tja, den som lever får se, nej nu har jag inte tid att sitta här längre, måste ut och leta efter mera gott gräs!

Inga kommentarer: