onsdag 15 april 2009

Fart och fläkt var orden!!

Hej, fy vad svårt det var att skriva här idag! Det ligger en stor svart katt på musmattan och " knör"!! Jag får katthår i nosen, usch och fy vad det killar! Jaja, jag fäller väl lite oxå kanske och då får dom stackars människorna en massa hästhår i näsan, men det får dom väl stå ut med, snart så är jag i sommarpälsen blank och fin! Skönt att det blev vardag igen så att man får ta igen sig lite, häromdagen var jag med på lektion på ridbanan. M tyckte att jag såg lite seg ut, ha, ha, jag bara segade lite i början, när det blev galopp( det är liksom det enda som är något att ha) då skenade jag om Julle, mellan Julle och ett hinder, den stackars tjejen som red hade lite problem med att få ner farten på mig. Men vadå ? Det var en massa snygga hinder på banan och jag fick liksom för mig att jag var på tävling och att det var omhoppning! Än är det inte dags för passio..... eller pension eller vad det heter när man liksom lägger av, nejdå, jag vill bara ha lite fart och fläkt i mitt liv !!!!!!

Inga kommentarer: