söndag 12 april 2009

Jag har badat tårna!

Godkväll. Idag har det varit fart och fläkt i stallet! Sommarfolket har anlänt till sina stugor och då vill alla komma och rida på en gång! Ni kan tänka er att jag och mina vänner har fått jobba på och svettas i värmen, men det är kul! Jag har varit på promenad med Valle till havet, jag doppade mina nyklippta tår i vattnet men det var lite kallt tyckte jag. Alla hästar fick jobba idag utan Danne, men han hade fullt upp häromdagen när det var småfolk här. Linn provade dom nya hindren med Whitney idag, hon stannade allt en gång på det illgröna planket, jag förstår inte vad det är som är så farligt med plank! Hon hoppade iallafall duktigt över resten av hindren. Imorgon skall Jack och Whitney åka till Ork på träningshoppning, skall bli intressant att se hur det går! Morsning.

Inga kommentarer: