måndag 6 april 2009

Nu är jag ren !?

Hejsan. Nu är våren äntligen här! Det är sååå skönt. Idag har jag varit på promenad med Murphy,Linn och Ajdin, det var roligt att komma ut och sträcka på rasbenen! Jag hamnade i någon sorts tvätt oxå, en hästtvätt! Varmvatten, såpa, svampar och schampo, jag blev riktigt fin och min svans blev alldeles vit, det har den inte varit på länge! Tack Ajdin och Linn, nu behöver man inte skämmas när man skall på promenad i vårsolen, ren och fin är jag! Det har varit många här och ridit idag, det verkar som om folk är lediga, ja iallafall några. Det är visst någat slags lov, påsklov eller något, ja det är trevligt när det är lite hålligång tycker jag ! Nu får jag krypa till kojs, imorgon är det tävling någonstans och då brukar det komma en massa folk tidigt! Godnatt.

Inga kommentarer: