torsdag 21 juni 2012

Vadå små grodor???????

Hej på er! Nu har det blivit väldans varmt och skönt! Undras hur länge det håller i sig! När M gick förbi för att hämta Murphy och Gido så kom jag springande och gnäggade, men vad hjälpte det??? Inte fick jag följa med inte!! Men på Söndag Då........ är det nog jag som får följa med! På bilden ser vi en duktig tjej som fick med sig Murphy på alla möjliga turer på ridbanan, fint jobbat!
Imorgon så är det midsommarafton sägs det. Då håller människorna på med en massa konstiga hyss! Lindar blommor och blader runt träkors, skuttar runt och sjunger om små grodor, äter en massa läbbig sill och söta goda jordgubbar! Hmmmmm, kan det va nåt???  Nä, jag håller mig nog till mitt goda gräs hörnini! Så här ser det iaf ut i M,s trädgård  när det är midsommar! Humhum, den där stången ser lagom ut för Danne att skutta runtikring! Vi får väl se........ jag kanske skuttar runt lite omkring Jim om andan faller på och sjunger hej Baberiba eller nåt!  GLAD MIDSOMMAR på er allihop!!!!!!!!!

Inga kommentarer: