lördag 23 juni 2012

Allt klär en skönhet !

Allt passar en skönhet eller?????? Mja, jag ruskade lite på huvet och ner föll den, men lite fin är jag nog med blomkrans på!
Tre glada tjejer trotsade det något ostabila vädret och tog med sig Jim, Julle och mig ut på en härlig tur! Inte en droppe regn föll på oss, däremot en massa sköna solstrålar!
Fler djur som bor på Lövås! Här har vi fröken padda som är ute på en promenad utanför stallet.......kommer det några kusar snart??
Jaaa,här kommer ju Danneplutten spatserande i trädgården! Gott gräs här,mums!!!
Jag är oxå en skönhet så det så, med eller utan midsommarkrans! Oj, vem släckte ljuset, jag ser ju ingenting!!!
Nu ska Danne ut på en liten tur med en väldigt glad liten tjej! Mamma och farmor följer med för säkerhets skull!





Inga kommentarer: