onsdag 27 juni 2012

Snabbare än blixten!!

Här har vi ett gäng glada Göteborgstjejer, Ebba,Hanna, Annie plus Linn och Lisa som har varit här hela långa dagen! Oj vad det har ridits, körts,putsat och fejats!!! Alla vi kusar har blivit såååå ompysslade !
Riktigt kul var det att köra ett pass på ridbanan! Tjejerna var jätteduktiga!
Haha, M får nog vara lite snabbare om hon ska få med mig och Ebba på bild när jag hoppar! När jag hoppar så går det undan värre! Vem kan tro att jag fyllt 27 år och fortfarande tycker det är dökul att hoppa små hinder???!!! Jag säger som vår kära Calona alltid sa: man är inte äldre än man känner sig!!!!
Här kommer Whitney och Linn i flygande fläng!
Lisa red ett dressyrpass på Whitney och det såg väldans bra ut! Valle och Gido fick en tur med vagnen för tjejerna tog med dem ut en sväng mellan ridningarna! Senare på eftermiddagen så kom det ett busslass med fler människor från Götet som ville rida. En liten härlig tur där vi var med nästan allihop.
Ojojoj, Murphy blev kvar i stallet alldeles själv en liten stund, var tog alla vägen???? Lugn,lugn sa M, jag håller dig sällskap en stund till tjejerna kommer och släpper ut dig i hagen! Puh, vad skönt sa Muppen då!




Inga kommentarer: