lördag 2 juni 2012

En helmysig dag !

Klockan halv tio var det dax att knalla från hagen till stallet. En familj från Partille tror jag det var, kom och red på förmiddagen. Det blev en härlig skogstur och lite ridning på banan. Gido var väldigt pigg i benen idag och gick för ovanlighetens skull först i ledet!
Sedan kom Hanna och red en lektion på Whitney. Det gick superfint!
En liten solstråle på Dannes rygg ute i gröngräset, svårt att låta bli att smaka säger Danne!
Whitney var verkligen taggad på ridbanan efter en liten sväng med galopp i naturen!
Hon gick jättebra idag oxå!
På eftermiddagen dök Linn upp och red en liten hinderbana på Julle som var pigg som en mört eller nåt sånt!
Linn igen som red Julle i fin form!
På väg tillbaks till hagen, bäst att ha på sig flugskyddet. En del tror att jag inte ser när jag har på mig det, men det gör jag faktiskt, fast det ser lite mysko ut, det kan jag hålla med om!






Inga kommentarer: