onsdag 6 juni 2012

Abba,Ebba, Sara o Josefin !

Hejsan hoppsan! Idag så var det minsann min tur!! Sara och en Abbatjej tog med oss ut på en helnajs tur i morse!!!! Ja, alltså det var inte Agneta eller Annifrid utan Josefinabba som var här! M  sa till tjejerna att jag är lite gammal nuförtiden så det kanske inte är så mycket fart i hästskrutten! Hahahahaha säger jag då!!!!!! Både jag och Julle var pigga som tusingen och hade huuuuur mycket spring i benen som helst, så det så!!!!!
Sedan var det dax för nästa Josefin att rida en sväng på Julle. Snacka om att vara populär den där Jullebulle! M skulle behöva ha minst en till! Går det inte lika bra med mig????? Jag bara undrar????
Jim fick sällskap till hagen av Ebba efter ridningen. Här har varit både Abba och Ebba!!!
När vi gick till hagen så kom Sally kutande och ville ha ett snack med mig. Hon sa: när hundan har jag namnsdag då???? När är det hundens dag egentligen?????  Ojojoj, vad är det jag har satt igång nu??? Borde inte öppna munnen ibland!
Det är inte slut än! M har hivat en gammal kudde på skräphögen och vem ligger väl där och sover så sött!!?? Grannens svarta katt Herr Ramsy. Vad tror ni han säger? När kattsingen har JAG namnsdag egentligen hördudu???  Fattar ni eller.......... nu har jag fått att göra!



Inga kommentarer: