lördag 30 juni 2012

En riktigt najs dag!

Men hallå! Vad är detta för en konstig kuse??? Inte bara en hästkraft där tror jag! Åh, det är ju Emelie och Acke som kommer och hälsar på oss, vad roligt!
Det såg ut som om Valle njöt i fulla drag av att träffa "sin" Emelie!  Han fick en jättefin fläta i manen idag igen! Hmmm, jag skulle oxå vilja han en sån där i min man! Se så fint det ser ut går när Mli longerar Vilden!
Här har vi Danne och Whitney som är på väg att köra ett pass på banan. Whitney gick strålande idag! Ebba och Annie har just hämtat mig och Jim från hagen. De red ut en sväng på mig och Julle, det var kul!
Ronja och hennes mamma red Murphy och Jim både i skogen och på ridbanan. Det såg riktigt fint ut! Precis när de ridit klart kom ösregnet farande! Hoppas att Emelie och Acke inte blev alltför blöta på hemvägen!


Inga kommentarer: