fredag 17 februari 2012

Tigern är lös !!!!

Yes!!! Idag tog vår sol nacksving på kung Bore!!! Nu får han passa sig! Till och med så att min päls har börjat lossa lite, M klappade mig och fick en hel drös hår i handen, gött! Vem är förresten rädd för en puttrande 4-hjuling i hagen??? Nä, inte någon! Kan det bero på att den är lastad med en massa godsaker??? Skulle tro det kanske. Det finns däremot annat som man kan bli skraj för!!!!!  Jag har ju sagt att det är läskiga tigrar som smyger runt i buskarna häromkring! Nu finns det bildbevis!!!1 Fy farao vad HEMSKT!  Ja, Elake Jim var ju hur cool som helst när DEN dök upp och han bet den i näsan, men jag........ nä vet ni vad, jag höll mig på behörigt avstånd!!!! Hmmmm...... konstigt, den hade en likadan jacka på sig som M??????  Har tigrar jacka??? Jag har hört talas om Sibirisk tiger men det här var aspelut en Lövåstiger!!!!!! Morrrrrsning!
Dagens ord: Det finns tusen sätt att överraska!  Ibland blir man trött på att vara människa! ( det var det M som sa).

Inga kommentarer: