onsdag 29 februari 2012

Lövås hårfärgningssalong för kusar!

Men hallå där!!! VILL inte Julle vara vit längre???? Har han tröttnat på det eller vad är det fråga om!! Han har varit väldigt omsorgsfull när han färgat om sig iaf, jämnt och fint och på båda sidor. TYCKER han verkligen att det är snyggt eller är det Whit som har övertalat honom kanske?? Han är ju nästan lika grå som M !  M tyckte att han såg ut som en riktig lortgris och att det var en väldans tur att ingen skulle rida på honom idag! Hmmm, kan ingen uppfinna en automatisk hästtvättapparat?  Jag har hört att det finns såna som man kan köra in bilar i och så kommer de ut alldeles blanka och rena o fina! Det hade ju varit kanonbra!! Jag är minsann alldeles ren och fin........... iallafall idag, och förresten så finns det ingen lervälling i min hage...... haha jag ska fråga M om inte jag oxå kan få en lervällinghage och prova!!!
Några småpluttar som är rena och fina!

Inga kommentarer: