fredag 24 februari 2012

Idag har jag hoppat i skogen!!!

Yes, yes! Gissa vem som fick följa med ut på en supernajs skogstur idag??? Wilma och Linn var här halva dagen och red ut med M. Jag hade Wilma på ryggen och Linn red Julle. M tog med sig Whitney. Tror ni att vi var pigga och lite småtokiga?? Haha, bara förnamnet! Det var jättekul att hoppa över lite skogshinder som låg ivägen, äntligen var det min tur!! M höll på att fastna i ett träd och var på vippen att åka av, men i sista stund så kom hon på rätt köl igen! Vi hade hur kul somhelst! Tjejerna ryktade oss en låååång stund och blev ganska håriga för vi fäller väldigt!
Sedan var det dax för lite pyssel med valle och Murphy som trivdes väldigt bra i solskenet! Åh, vad fint Linn o Wilma har gjort i stallet, det fick jag se nu när jag kom in!!!!!!!

Inga kommentarer: