söndag 30 augusti 2009

Äntligen får man komma in!!!

Hej, äntligen får man komma in!! Vem tror ni har sovit ute inatt i skitvädret??? Just det JAG !!! Vad menar M med detta??? Tur för henne att jag jag iallafall hade ett regntäcke på mig så att jag inte blev blöt annars hade hon legat risigt till!! Jaja, det var ju inte kallt iallafall så det gick väl ingen nöd på mig kanske, hm, bara kanske. Idag har jag varit ledig men igår tog Amanda och Rebecca ut mig på en rolig tur i skogen,Jack fick oxå följa med, det kan han behöva, att komma ut i skogen och lyfta på dom där snubbelfötterna!! Idag har Jack och Whitney jobbat lite, Jack såg väldigt fin ut när Kajsa red sa M, men den där Whitney behöver sättas på en ordentlig bantningskur tycker jag, milda moster vad rultig hon har blivit!! Hon behöver verkligen ut och motionera! Annat är det med mig, slank och vältrimmad som få!!Nej nu får du gå ut och lägga dig säger M, nu börjar det osa svavel härinne! Vadådå???Jag är en fin gammal dam så det så!! Godnatt

Inga kommentarer: