lördag 1 augusti 2009

Storslam !!

Ha, ha, vilken tur att jag höll tum, flåt, hovarna!!! Det gick ju kanonbra idag oxå! Linn och Valle blev " änna" tjötiga för dom kom in fyra gånger på prisutdelning! Maja och Tip-Top var inte sämre för dom kom in två gånger men startade inte lika många gånger som Valle så det var jämt skägg som man säger, eller man, ja hästman alltså, hår liksom! Linn och Valle vann cupen och fick ett första pris och ett andra pris dessutom och blev tvåa i en annan cupklass. Är det det som kallas för storslam? Maja blev tvåa i cupen i sin klass och fick ett andra pris dessutom, det var ju kanonbra det oxå!!! Hästarna fick mycket beröm sade M för att dom såg så fina ut, tror jag det så mycket som tjejerna har ryktat och putsat! Jag blir nog lite imponerad iallafall, men jag hade ju hoppat lite högre hinder om jag hade varit med, tyst med dig nu din skrävelmaja säger M, Okay, Slut för idag!

Inga kommentarer: