fredag 28 augusti 2009

Cool kille har flyttat in!

Tjena moss! Vilket skitväder det är!!! Vem tusingen vill ut och jobba i det här rusket??? Tja, Danne har jobbat lite idag men det var före himmelen öppnade sig! Tur att M kommer och hämtar in mig på kvällen så att jag får sova i min torra sköna box! Det kom hit en ny snubbe idag, Peter heter han tror jag , hmm eller det stavas kanske med ur på slutet, ja ja, strunt samma, han såg ganska cool ut tycker jag, långa fina ben och en smidig och smäcker kropp! Han verkar vara himla snäll oxå och en passande ålder, i sina bästa år med andra ord, precis som jag! Jag får nog försöka att lära känna honom tror jag, han kunde väl få vara i min hage, men nej då!! Iväg gick han till Jim, Valle och Danne!!! Hmmmm, jag får nog ta ett snack med M om den saken! Nu skall jag beställa något gott ifrån köket, det är ju fredag vettja!! Morsning! Ps, jag tror att den där Peter eller vad han heter snackar Isländska.

Inga kommentarer: