tisdag 18 augusti 2009

Fin hemsida har jag, faktiskt!!

Godkväll! Nu var det visst ett tag sedan. Hmm, någon hade synpunkter såg jag. MEN här ÄR jag ju!!! Det är inte så lätt att se tangenterna med mitt onda öga, nu är det lite bättre så jag skall försöka att hitta rätt bokstäver. Någon tycker att JAG har en fin hemsida, jamen det tror PELLE det!!! Hahaha, jag är ju ett sådant fullblodsproffs vettja!!!! Nja, i ärlighetens namn så har jag " faktiskt" lite hjälp med den detaljen, Humelihum, nja kanske liiiite mer än lite, men det är iallafall JAG som skriver så det så!! Det märks att skolan börjar och att nästan alla semestrar tagit slut. Var tog alla människor vägen??? Ja, det kommer ju några stycken då och då som tur är så att vi får komma ut och röra på oss lite iallafall, det är faktiskt lite skönt att det är lite lugnare ibland, man är ju ingen ungdom längre, Usch, det var lite jobbigt att skriva tycker jag! Nu går jag ut!

Inga kommentarer: