torsdag 13 augusti 2009

En småtrevlig dag!!

Hej igen. det är väl dags att lämna en liten rapport. Konstigt väder är det, ena stunden sol och nästa ösregn! Men idag hade vi vädret på vår sida, Tip, Bolero, Whitney och Julle var ute på en tvåtimmarstur, det var alldeles lagom varmt och inget regn! Jag har oxå varit på en liten tur med en herre som verkade lite småskraj men jag sade till honom att han kunde sluta att vara nervös och börja andas och tagga ner, och tänk, det funkade!! Vi hade riktigt kul en stund, Danne var också med, han hade en lite mindre herre på ryggen. Jag börjar att bli bättre i mitt öga men det känns som om jag ser lite sämre på det. Ja, ja det finns värre saker, jag har ju iallafall ett som funkar men om jag skulle ta ett och annat snedsteg så vet ni vad det beror på, nu snirklar jag mig ner till hagen och äter lite kvällsmat, vi hörs! Ps, Linn och Anna har hjälpt till här idag, tur för M för hon såg änna trött ut idag, jobbat för mycket kanske? Tur att hon har sina hjälpredor!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Nu var det länge sedan du skrev Calona.
Men du har en väldig ordning på din hemsida. Imponerande av en såpass ålderstigen dam.