måndag 24 augusti 2009

Bröllopstur till havet !

Hej hej. Nu är det sommar och skönt igen! Idag har jag fått ett riktigt hedersuppdrag. Jag och Bolero har varit ute på tur med en blivande brud och hennes kompis. En riktigt schysst present bruden fick tycker jag! Det var ju jag som bar henne på ryggen oxå, jag gick så fint och ordentligt! Vi var nere vid stranden en sväng på hemvägen, där blev det skumpa och jordgubbar, ja alltså Bolero och jag fick nöja oss med grönt gott gräs, men jag tror inte att jag gillar jordgubbar ändå men skumpa kanske hade smakat gott??? Nja. det är nog bäst att hålla sig till vatten för säkerhets skull! Mitt öga känns mycket bättre nu tycker jag, M häller en massa droppar i det flera gånger om dagen och det verkar göra susen!Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, vi har flyttat till en ny hage med en massa gott gräs, bäst att skynda sig ut så att inte Bolero och Tippen käkar upp allt det goda! Hej svejs!

Inga kommentarer: