onsdag 1 juli 2009

En skön kvällstur !

Hejsan! Jag har precis kommit hem ifrån en skön kvällstur, man får vänta till solen har gått ner innan man ger sig iväg, Ja iallafall jag! Jag tänker inte gå ut med någon på ryggen mitt på dagen i den här värmen så det så !!!! Bara så ni vet. Alla dom andra hästarna har svettats i värmen idag, men inte jag, nej, nej, Jag har varit i det svala sköna stallet och mumsat hö heela dagen, såå skönt! Det var bra med ett par skor på fötterna så att man kan kuta på utan att ojja sig hela tiden, tack för det ! Idag har det varit många barn här och grejat hela dagen, M vet jag inte vad hon sysslar med, hon linkar runt med bandage runt benet och ser inte riktigt klok ut ! Det är iallafall inte jag som har gjort något om någon tror det !! Äh, hon blir nog snart bra och kutar runt som vanligt, men det är ganska skönt att hon håller sig lugn ibland! Tur att hon har så duktiga tjejer som kommer och hjälper till , dom klarar det galant!! Nej, nu kan jag inte sitta här längre, godnatt!

Inga kommentarer: