torsdag 30 juli 2009

Hallå sommaren, var är du????

Hej,hej. Väldigt vad klockan blev mycket och vad mörkt det är! Vaar tog sommaren vägen? Den har gått i baklås tror jag, hoppas verkligen att den kommer tillbaks snart! Jag fick besök tidigt på morgonen häromdagen förresten, det var inte så farligt att gå upp tidigt iallafall. Valle och jag var ute en sväng, det var ganska nice! Idag har jag varit ledig men igår var jag faktiskt ute ett par turer, pigg och rask som vanligt! Tjejerna säger att det är svårt att stanna mig när jag har fått upp farten, jaaa , vadådå, varför skall man stanna när man just fått upp farten??? Ha, fort skall det gå!! Imorgon skall Valle och Tip-Top på tävling igen med Linn och Maja, vi får väl hålla tummarna nu då för att det skall gå lika bra denna gången!Tack för gårdagens kommentar förresten, det var trevligt att läsa!! Godnatt!

1 kommentar:

Linn, Josefin F sa...

tack för lycka till du vet väl att jag vann coolt eller hur?