onsdag 22 juli 2009

Jag vill gå på cafe´!

Hejsan! Får väl skriva lite idag. Jag har varit ledig idag, konstigt, så mycket folk som har varit här!
Ja ni förstår väl att vissa hästar har fått jobba lite mer, till och med tjockisen Jack fick jobba så att svetten rann med Kajsa på ryggen! Det såg riktigt bra ut sade M. Han behöver mer motion tycker jag, om jag får säga min mening. Imorgon så kommer det några som skall rida på tur i tre timmar, det låter kul, undrar om man får följa med då??? Nej förresten, jag vill nog bli bra i mitt öga först, det känns lite bättre nu men det är inte helt ok. Danne och Valle har varit ute på äventyr idag, dom fick åka till Slussen och bära på små barn. Jag vill oxå bära på små barn, eller stora!! Kan inte jag få följa med imorgon, för dom skall dit då också. Man kanske kan få sig en god kaka eller så för det finns cafe´ där med har jag hört! Den som lever får se!! Vi kanske hörs i morgon!

1 kommentar:

Linn, Josefin F sa...

du är rolig du Calona. Du förstår väl att ponny-ridning är för SMÅ:::... Barn! och Danne, VALLE är små hästar, ponnyer, alltså är det dom som ska gå du får gå med på stora, långa turer.
ha det bra mvh Linn. :):):)