tisdag 28 juli 2009

Får jag ingen sovmorgon????

Hejsan! En liten dagsrapport. Idag har jag varit ute på en trevlig långtur! Tip-Top, Bolero, Jim och Whitney var också med. Jag är lite bättre i ögat men riktigt bra är det inte än, jag får väl ha lite tålamod. Förresten så har jag fått några trevliga kommentarer, det ÄR någon som läser iallafall, kul! Häromdagen så var Anna ute på den där tre timmars turen, jag kan säga att jag är glad att inte JAG behövde följa med!!!! Det var ösregn hela dagen och Jim, Bolero och Whitney såg ut som dränkta råttor när dom kom tillbaks hem! Huvaligen! M fick smörja sadlar flera dagar efteråt. Jaja, hon kan gott ha lite att göra, hon slapp ju att rida med i pinkvädret! Det är väldigt mycket folk här på dagarna som rider, jobbar inte folk eller??? Imorgon är det några tossingar som skall rida på morgonen vid sju typ, så tidigt går jag inte upp, eller???? Tänk om dom vill rida på mig någon!!??? Ja, jag går iallafall inte upp säger M, hmmm, hur skall detta gå nu då??? Jaja, som jag brukar säga, den som lever får se! Godnatt, bäst att lägga sig tidigt om utifall det kommer någon och väcker mig imorgon bitti !

1 kommentar:

Linn, Josefin F sa...

hej!

hej din sjusovare nu tog vi dej på sängen. Du såg lite trött och förvånad ut när vi hämtade dig från hagen. men du kom och ville gärna in i stallet. Till och med Bolero kom utan att hinna tveka.
Det blev en skön morgontur och du var pigg och valle galen ( som vanligt hihi).