torsdag 2 juli 2009

Hallå Dris !!

Godkväll! Jädrans vad varmt det har varit idag! Vad tror ni att jag fick göra i värmen? Gå på promenad !!!! Jag skall anmäla den där M till Dris eller vad det heter, jaa, djurens rätt i samhället!! Jag sade uttryckligen ifrån igår att jag tänker INTE arbeta i den här värmen, vad hade jag för det????? NADA, skulle jag vilja säga!! Hrmpfh, hon har iallafall fixat salva till mitt rinnande öga idag och det kan KANSKE vara en förmildrande omständighet ! Valle och Tip-Top har varit på tävling på Tjörn idag och jag är glad att jag inte var med! Hoppa i denna värme!! Dom måste vara helt stolliga, Maja, Linn och Beata! Fast dom hade med sig en väldans massa fina rosetter och priser med sig hem så det måste ha gått ganska bra! Kul för dom!! Nu drar jag ut i hagen igen, morsning!

Inga kommentarer: