lördag 18 juli 2009

Många rosetter idag !

Hej,hej. Vilket ruggigt väder! Men det hindrade inte tävlingsgänget ifrån att åka till Tjörn på hopptävling! Med tanke på dagens resultat så kanske det är bra med lite regn för Linn och Valle knep ett första pris och ett andrapris, bara ett futtigt poäng ifrån delad seger! Dessutom blev det andra pris för maskeradutstyrseln, oj det blev ett lååångt ord! Dom var utklädda till ett clownekipage, jättesnyggt sade M och dom borde ha vunnit sade hon oxå!! Ja,ja, man kan ju inte vinna allt för då är det ju synd om dom andra! Maja, Beata och Tippen blev Fyra och femma i sin klass, det var ju en strålande tävlingsdag tycker jag! Frånsett vädret kanske. Hade jag bara varit några år yngre så skulle jag varit med och dåååå !!! Ja, då hade det inte blivit några rosetter kvar till dom andra så det så!!! Men det kanske hade varit synd! Godbye!

1 kommentar:

Linn, Josefin F sa...

jag är sååå nöjd jag älskar värkligen Valle han är bara sååå BÄST! Och såå söt, pigg, glad och allt som världens bästa schettis ska vara.
Calona jag vet att du är grymt duktig på typ allt! Men Valle är inte så gammal som du så han kan inte lika mkt ännu. Men om vi väntar ett par år så får du säkert se oss i tv:n till och med... :)