torsdag 16 juli 2009

Hjälp jag är marinerad !

Godkväll. Nu är det dags att rapportera! Det blir inte så ofta nuförtiden som ni märker, men inte är det mitt fel inte! Nehej, det är den där M som vanligt, man blir ju inte insläppt här!!! Jobbar hon inte så sover hon eller är ute och flänger runt någonstans, tusan vet var!!!! Så nu får jag passa på innan hon försvinner igen! Idag har jag varit ute på en liten trevlig tur med Julle Tippen och Bollen, ja ni vet vilka jag menar. Det har varit ett behagligt väder idag, lagom varmt och inte så många flygfän i luften som biter oss. M kom in i stallet igår med någon smörja som hon rört ihop, det luktade, tja grillmarinad typ , hon gnuggade på oss det där för att hålla odjuren borta. Jag hoppas att hon inte tar fel om hon skall grilla! Hemska tanke, bort!!! Imorgon skall jag oxå jobba, det är en trevlig ryttare som har bokat lilla mig för en tur och det skall bli kul! Tur att M har så många duktiga tjejer som hjälper henne förresten nu när hon har så mycket om sig och kring sig!!! Dom är verkligen trevliga och duktiga!!! Hej så länge, hagen väntar!

Inga kommentarer: