söndag 28 juni 2009

Varmt elllller ??

Pust, hej, jag vill inte verka gnällig men är det inte lite varmt???? Svetten rinner och man låter änna lite pustig, men inte värre än att jag har varit ute och galopperat med Bolero, Jim och Julle. Bolero var lite slapp i starten så jag var tvungen att ta täten så att vi kom iväg över ängarna! Dom där ungdomarna säger jag bara, liiite slöa är dom allt ibland! M har spikat på mig ett par begagnade skor, det var skönt, nu kan man ju faktiskt promenera på grusvägarna oxå utan att få skavsår under fötterna! Vi får vara inne i stallet nu på dagarna för där är det så svalt och skönt och så får man smaka på det där nyslagna höet som luktar och smakar sååå gott!!! Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre för nu har den där överhettade värmelampan på himlen försvunnit så nu är det riktigt skönt ute!! Morsning.

Inga kommentarer: