måndag 15 juni 2009

Aj, jag vill ha mina skor!

Hej igen. Det får bli en snabb rapport idag för jag sover ute inatt. Idag har jag bara skrotat runt i hagen lite men igår var det annat. Då var jag ute på födelsedagsridning, Gido, Valle och Murphy var också med. Det var ingen sån där galopptur precis men det var tur för vi gick på såndär vass grusväg och M har tagit av mig mina skor och det kändes inte skönt under fötterna, det kan jag säga!!! Jag skall minsann be att få på mig skorna igen och det illa kvickt annars så strejkar jag! Julle och Valle kom tillbaks ifrån det där tårtkalaset igår, dom hade visst varit med på någon slags uppvisning och fått springa så fort dom kunde, fy vad orättvist att inte jag fick vara med! Nu går jag ut i hagen och springer istället för där är det iallafall mjukt och skönt under fossingarna! Godnatt.

Inga kommentarer: