söndag 21 juni 2009

Tävlingsdax för vissa!

Godkväll, här kommer dagens rapport. För min egen del så har jag bara skrotat runt i hagen hela dagen och det har inte varit oskönt om jag uttrycker mig såååå! Igår däremot så skulle jag varit ut en sväng med Bolero och några människor. Vi skulle ut på en najs liten tur men vad händer när vi bara gått ner för backen??? Himlen öppnar sig och öser något blött över oss!!! Det, var oskönt!!! Det tyckte iallafall dom som satt på ryggen på oss för vi gick snabbt åt andra hållet så vi var strax hemma igen! Idag har Valle och Tip-Top varit på Tjörn och hoppat tävling med Linn och Maja. Det gick så bra att dom hade med sig tre röda rosetter hem såg jag, det var ju duktigt! Valle har väl nästan aldrig varit på tävling tror jag?? Men hade jag varit med så hade jag haft med mig blå- gula rosetter hem, det är jag alldeles sääääker på!! Sluta nu säger M, du är alldeles för gammal för sånt här!!! Skryt och skrävel ! Ha, fnys på dig säger jag då, nu går jag ut i hagen och drömmer mig bort till min blå- gula tid, så det så! Morsning.

Inga kommentarer: