fredag 19 juni 2009

Glad midsommar önskar jag alla!

Hej svejs, jag var tvungen att gå in lite så att jag inte får ett ösregn i skallen ! Vart kom det ifrån egentligen??? Det var ju strålande sol och bastuvarmt alldeles nyss! Fnys, säger jag bara! Vi som precis skulle dansa runt Bolero och sjunga små grodorna. Skit, nu kom jag när någon knapp igen, varför blir det såhär???!!!!! Jaja , det blir nog solsken igen, efter regn kommer sol, det brukar M säga iallafall, vi får väl tro det då! Jag tror att jag skall ta med mig lite blommor ner till hagen och göra en liten krans och sätta runt skallen på Bollen, ja dom kallar honom det , familjen som han bodde hos innan han kom hit. Glad midsommar på er alla mina coola polare, nu går jag och dansar runt Boll- stollen med Tip-Top!

Inga kommentarer: