lördag 13 juni 2009

Oväntat besök !

Hej. nu måste jag nog skriva lite för M säger att nu är jag jätteslapp???? Vadå, det är så skönt att vara ute och äta gräs, jag vill inte gå in och sitta här och bluddra varje dag! Men nu har hon iallafall släpat in mig så nu får jag väl sitta här en stund. Det har varit lite blötväder några dagar fast det är bra tycker jag för då växer gräset och då får jag mer att äta! Det är bra! Jag har faktiskt varit ute och sprungit dom senaste dagarna, det är kul! Dom som sitter på ryggen tycker att det är svårt att få mig att stanna ibland bara, men det är ju så kul när man väl fått upp farten! Igår fick vi oväntat besök, det kom en liten ponny knallande i regnet, han såg " änna " ut som Valle, men det var det ju inte för Valle var i hagen. M fick ringa till polisen och tala om att det fanns en bortsprungen häst här och till slut så kom det några människor och hämtade hem honom, han hade gått ganska långt tror jag. Idag har Julle och Valle åkt till ridklubben, dom ska vara med på någon slags uppvisning imorgon, varför får inte jag vara med?? Jag vill oxå vara på uppvisning!!! Hmmm; jag får väl visa upp mig här istället! Kom bara och titta på mig så ska jag visa vad jag kan, helst springa!!! Morsning!

Inga kommentarer: