torsdag 22 januari 2009

Stollige Bolero!

Hej. nu är jag här. Idag har jag varit ledig, mycket ledighet nu. Ganska skönt väder idag, isen nästan borta igen som tur är. Bolero och Tip-Top var ute med två tjejer på en tur, men det måste ha gått hett till för rätt som det var så ringde dom på telefonen sa M och talade om att båda två hade trillat av och kusarna var väck! Ojojoj kan man ju tänka då, men ingen slog sig och hästarna stod och väntade på tjejerna runt hörnet! Det var ju hyggliga kusar, det vet i katten om jag hade väntat, jag hade nog kutat raka vägen hem och kollat om det fanns någon god mat i krubban! Men jag vet inte , för det var länge sedan någon trillade av min rygg, jag är ju sååå ordentlig! Ja, man får tydligen hålla i hatten när man är ute med Bolero, den gamle stollen, jag tror att det var han som började med tokigheterna, det är han ju bra på!! Hej svejs.

Inga kommentarer: