söndag 18 januari 2009

Jag är inte seg som kola!!

Hej, nu är jag här igen, om det är någon som är intresserad av vad som händer här! Idag har jag varit med på en liten tur med Jack, Bolero och Whitney. Det var roligt! Jag var väldigt på hugget idag, Jack blev omkörd av allihop, han är ju bara fööör seg ibland. Lite som en kola, tänk att jag , med alla mina år på nacken fräser förbi honom i ett nafs! Ja, jag var till och med så pigg att jag taktade en stund när jag tyckte att det gick lite väl långsamt. Det har nog aldrig Jack gjort, han vet nog inte ens vad det betyder. Han skall gå ut en sväng till med Julle om en liten stund, det är bra för han behöver träna upp sin kondis lite tror jag. Nu är det inte lång tid kvar till min födelsedag, den 28 februari fyller jag år, bara så att ni vet, men hur mycket talar jag inte om! Jag är en dam i mina bästa år och så kommer det att förbli! Hej svejs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Oj-oj, vilket svammel!

Linn, Josefin F sa...

hej!

det var fint skrivet CALONA och det stämmer ju VÄLLDIGT!
bra hahaha