torsdag 15 januari 2009

Idag spånar jag lite.

Puh, äntligen hittade jag hit! Jag har försökt att bryta mig in hela em, M är helt värdelös med datorer! Jag fick vänta tills proffsen kom hem. M försökte att fråga hur man sätter på den här apparaten, hon fick ett svar som om hon var fullständigt väck, och det tror jag att hon är ibland oxå! Tur att jag inte är värdelös på att laga mat svarade hon då, för då hade ni väl svultit ihjäl för länge sedan! Vad skall jag skriva om nudå? Jag tänkte skriva lite om ingenting igår men det var köbildning så jag kom inte intill. Jag skulle behöva en egen sån här mojäng men det får jag väl inte för M, den snåljåpen! Jaja vi får väl se, sista ordet är inte sagt i den frågan. Tja, jag får väl spåna lite idag, det gör jag ju egentligen varje dag fast inte härinne. Jag har det ganska lugnt och skönt nuförtiden men det kunde ju vara lite mer aktivitet på bygget! Med all den energi och framåtanda som jag besitter så blir det lite väl slött ibland. Jag har blivit så " avslappad" så att jag följer inte ens med in i hagen på morgonen, nej det finns så mycket gott att tugga på längs vägen så det är alls ingen brådska att gå in i den där hagen och tugga på sur ensilage! Den där M hon kan minsann äta vad hon vill och när hon vill!! Orättvist tycker jag! Idag pratade hon om "temlor ! eller var det semlor? Det hade hon minsann tryckt i sig utan att bjuda MIG! Fnys säger jag då! Fast egentligen kan hon trycka i sig några " såna " om dagen tycker jag så att hon får lite kött på benen, jag tycker att hon är lite "pinnig"! Det är inte jag iallafall, jag är riktigt tjusig, för det säger alla! Nej Calona, nu får du allt sluta att spåna sådär, ut i hagen med dig ditt skrälle säger M !!! Fy vad hon är dummmmm!! Vi hörs imorgon tror jag.

Inga kommentarer: