söndag 11 januari 2009

Isen som försvann!

Hjälp, någon bråkar med mig och larvar sig med bokstäverna! Vem drog förresten ner ett grått täcke över alltihop idag??? Ingen sol så långt ögat nått! Men den där jobbiga isen försvann iallafall, fast lite synd är det för nu kan jag ju inte träna på att åka skridskor! Idag har två smårultiga ponnys varit ute på lite jobb, Julle och Jack. Det kunde dom behöva som har varit så mycket lediga och slappat! Jag har kollat in en ny blogg idag, Linns och Kickans superblogg, den var snygg! Jag var med på bild och då kan ni väl förstå att det var tjusigt! Det stod att jag gillar Julle, men jag tror att jag gillar Bolero mer, fast han är lite dum ibland. Han menar nog inte så illa, han skall nog bara stila sig lite! Jag gillar faktiskt Kickan oxå för hon är väldigt snäll mot mig, jag tror att jag skulle vilja ha henne i min hage, faktiskt! Nej, nu är jag lite trött, jag går och lägger mig, godnatt!

Inga kommentarer: