lördag 17 januari 2009

Hallå, jag skriver !

Godkväll. Det har varit ett himla tjat sista tiden om att jag har skrivit så lite, jaha säger jag då! Nu har jag faktiskt!!! skrivit flera dagar i rad och........... är det någon som läser eller?? Kommentarer hit och kommentarer dit, nu har jag inte hört ett enda skit!! Idag vet jag iallafall inte hur saker och ting har gått till för M tog med sig några halvstora människor och åkte iväg på morgonen, dom var borta heeela dagen, kom inte hem förrän det var dags för kvällsmaten, helt väck med andra ord, igen!!! Det kom massor med folk som red på alla möjliga kusar, inte mig, jag fick ledigt idag.
På något sätt så skötte sig allt alldeles utmärkt utan att M ens var här !! Vad betyder det tror ni??? Är hon kanske helt överflödig? Ha, det var ett roligt ord, smaka på det, överflödig!! Usch, hoppas att hon inte läser det här, då kanske hon blir sur. Bäst jag sticker ut i stallet och låtsas att jag inte varit här, godnatt.

Inga kommentarer: